پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیمیایی

۱۴۰۱/۸/۱۸ - ۱۴۰۱/۸/۲۱
ایرانتهران
خواندن
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی تهران امسال برگزار میشود. تجارت جهانی امسال با رویکرد بازاریابی شبکه‌ای از این موقعیت نمایشگاهی برخوردار است. بازاریابی، تجارت و اقتصاد از موارد تعیین‌کننده در عرصه صنایع و مواد شیمیایی است.

ایران از لحاظ ژئوپلتیک دارای موقعیت مناسبی است و میتوان در آن سرمایه‌گذاری کرد. سرمایه‌گذاران میتوانند بویژه در طرحهای مربوط به صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع شیمیایی سرمایه‌گذاری کنند. ایران با داشتن مرزهای بازرگانی، جاده‌های ایمن و مسیر ریلی متنوع از نظر اقتصادی با اهمیت‌ترین گزینه‌ها برای ارائه محصولات و خدمات است.

نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات مرتبط داری ۲۰ سال سابقه است. این نمایشگاه رویداد مهم در زمینه تجارت مواد و صنایع شیمیایی، مواد دارویی و آزمایشگاهی میباشد.

اهداف و مزایای پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیمیایی

نمایشگاه امسال در حوزه مواد و صنایع شیمیایی، دارویی و پزشکی افتتاح می‌شود. رویداد تجاری و بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی فرصت مناسبی برای آشنایی و بازدید علاقمندان این صنعت فراهم کرده است. تعامل، توسعه و بهبود زمینه اقتصادی از اهداف این نمایشگاه است. هدف اصلی نمایشگاه از همان اول برای عرضه و شناساندن توانایی‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌ها و ارتباط آن‌ها با بازارهای بزرگتر است. بطور کلی اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع شیمیایی عبارتند از:

  • به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و محصولات متنوع مواد شیمیایی و دارویی در سطح بین‌المللی
  • دیدن و شناختن بازارهای مختلف و متنوع مواد و صنایع شیمیای و آزمایشگاهی
  • ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان دولتی و خصوصی و براورد دقیق نیازهای آنان
  • توسعه کسب و کار (فعالیت واحد صنعتی) و جذب سرمایه‌گذاران مختلف
  • برقراری ارتباط با تأمین کنندگان مواد اولیه و مواد اولیه شیمیایی
  • برگزاری نشست با صاحب‌نظران، بازرگانان و تأمین کنندگان
  • آشنا شدن و شناخت همکار برای برونسپاری
  • امکان بهره‌برداری از فرصت‌های تبلیغاتی جدید (پرینت، تلویزیون، اینترنت و محیط)

ایران از لحاظ استفاده از صنایع شیمیایی و نیز آزمایشگاهی از رتبه جهانی خوبی برخوردار است. صنعتگران، تأمین‌کنندگان، بازرگانان و فعالان می‌توانند مشتریان خود را بهتر بشناسند.

توصیف نمایشگاه امسال مواد و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی

امسال نمایشگاه با استفاده از امکانات مناسب و برپا کردن غرفه‌های CIP و VIP بصورت حرفه‌ای برگزار می‌شود. میهمانان و مراجعین محترم می‌توانند با دریافت نمایندگی و بستن قرارداد در زمینه مواد شیمیایی مختلف جهت توسعه کسب و کار اقدام نمایند. همچنین در ضمن گفتگوهای کاری می‌توانند با دریافت کاتالوگ و بروشورهای لازم مورد پذیرایی قرار گرفته و هدایا نیز دریافت نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی از اهمیت صنعتی و بازرگانی بالایی برخوردار است. وسعت محدوده شبکه‌سازی تجاری بین شرکت‌ها بیشتر شده است. آن‌ها میتوانند با بهره‌گیری از فرصت اقتصادی که نمایشگاه بوجود می‌آورد به برقراری تعامل با یکدیگر بپردازند. از این رو توسعه کسب و کار همراه با سرمایه‌گذاری از طریق حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در این عرصه اتفاق می‌افتد.

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی

نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی امسال از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۱ پذیرای علاقمندان خواهد شد. نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. موقعیت نمایشگاه در کیلومتر ۱۰ اتوبان خلیج فارس میباشد. جهت ملاحظه اطلاعات کامل نمایشگاه به این لینک مراجعه نمایید.
#سایر نمایشگاه‌ها و رویدادها

Article Number: 2367
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 امتیاز)
در حال بارگیری ...
0 دیدگاه
385 بازدید

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است!

ارسال دیدگاه